Τετάρτη, Απριλίου 23, 2014

Ιδού διατί οι Παπικοί ανεγνώρισαν την αιρετικήν κίνησιν της κ. Βασούλας Ρύντεν


 

Ἰδοὺ διατὶ οἱ Παπικοὶ ἀνεγνώρισαν τὴν αἱρετικὴν κίνησιν τῆς κ. Βασούλας Ρύντεν

Ἡ Παπικὴ Σύνοδος τῶν Καρδιναλίων ἀνεγνώρισε μίαν θρησκευτικὴν κίνησιν, προερχομένην ἀπὸ τοὺς κόλπους τῆς Ἐκκλησίας μας. Πρόκειται διά τὴν κίνησιν τῆς κ. Βασούλας Ρύντεν, τὴν ὁποίαν ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ἐχαρακτήρισεν αἱρετικήν, ὅπως προσφάτως καὶ τὸ Οἰκουμενικὸν Πατριαρχεῖον, διότι εἶναι ἀσυμβίβαστος μὲ τὴν Ὀρθόδοξον Πίστιν. Ὁ δὲ πρεσβύτερος π. Κυριακὸς Τσουρός, Γραμματεὺς τῆς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς ἐπὶ τῶν αἱρέσεων, εἰς ἄρθρον του μὲ τίτλον: «Ποιὰ εἶναι ἡ κ. Βασούλα Ρύντεν» ἀπεκάλυψε τὸ προσωπεῖον της μὲ βάσει τὰ γραπτά της. Συμφώνως πρὸς αὐτά:

«Σὲ διάλογο μὲ τὸν «Ἰησοῦ»: «(Βασούλα): Μπορῶ νὰ Σ’ εὐλογήσω καὶ ἐγώ; (Ἰησοῦς): Μπορεῖς. (Βασούλα): Τότε ἔχε τὶς εὐλογίες μου Ἰησοῦ Χριστέ!» (Τετράδια 116, α 77). Ὁ «Ἰησοῦς», στὴν ἐρώτησή της: «Ἡ καρδιὰ μετρᾶ περισσότερο ἀπὸ τὰ ράσα;», ἀπαντᾶ: «Ναί, τὸ σημαντικὸ εἶναι ἡ καρδιά». Ἔτσι, ἡ «Βασούλα» μπορεῖ νὰ «παίρνει» «ἀπὸ τὸ Χέρι Του τὸν Ἄρτο Του» (αὐτόθι, σέλ. 75 καὶ 156) καὶ τελικὰ ὁ «Ἰησοῦς» τῆς λέει: «Ἔλα, ἂς ἀναπαυθοῦμε ὁ ἕνας μέσα στὸν ἄλλο. Ἐξ ἄλλου, ὁ «Ἰησοῦς» τὴν «διάλεξε νὰ γίνει ὁ βωμός Του» (αὐτόθι, σ. 187). Ὁ «Ἰησοῦς» ἀποκαλύπτει καὶ τὰ ἑξῆς γιὰ τὴν «Βασούλα»: «Ὑπόλοιπό Μου, ἑνώσου μαζί Μου καὶ ἂς γίνομε ἕνα, μαζί, μαζὶ θ’ ἀποκαταστήσουμε τὴν Ἐκκλησία Μου» (Τετρ. 116, σ 224)».
Διατὶ τὴν ἀνεγνώρισεν ἡ Σύνοδος τῶν Καρδιναλίων
Διατὶ ὅμως οἱ Παπικοὶ ἀνεγνώρισαν τὴν αἱρετικὴν κίνησιν τῆς κ. Βασούλας Ρύντερ. Τὴν ἀπάντησιν δίδει ἡ ἀκόλουθος ἀνταπόκρισις:
«Ὁ Καρδινάλιος Πρόσπερο Γκρὲκ ἀπηύθυνε τὴν ἐναρκτήριο ὁμιλία στὴ Σύνοδο τῶν Καρδιναλίων τὸ 2013 ἡ ὁποία ἐξέλεξε τὸν Πάπα Φραγκίσκο. Στὸ περιοδικὸ «Ἐντός τοῦ Βατικανοῦ» (Inside the Vatican) τεῦχος Ἰανουαρίου τοῦ 2014 ὁ Καρδινάλιος Γκρὲκ κάνει μία κριτικὴ τοῦ βιβλίου τῆς Βασούλας, ‘Heaven is Real but so is Hell’ (ΕΔΩ) καὶ ἀνάμεσα σὲ ἄλλα ἀναφέρει.“Στὸ βιβλίο αὐτὸ δὲν βρῆκα τίποτε σημαντικὸ ποὺ νὰ ἀντιτίθεται σὲ ὅ,τι ἀφορᾶ τὴν πίστη, εἰδικὰ ἂν διαβαστεῖ μὲ τὸ σωστὸ λογοτεχνικό του εἶδος. Πρέπει ἐπίσης νὰ ἔχουμε κατὰ νοῦ ὅτι ἡ Βασούλα δὲν εἶναι Καθολική, ἀλλὰ Ὀρθόδοξη. Γιὰ παράδειγμα, ἐπιμένει πὼς ἡ ἀποκατάσταση τῆς ἑνότητας τῆς Ἐκκλησίας μὲ τὴ συμμετοχὴ ὅλων τῶν ὁμολογιῶν, ποὺ θὰ λυγίσουν κάπως, γιὰ νὰ συγκλίνουν πρὸς τὴν πλευρὰ τοῦ Χριστοῦ, εἶναι ὁ κύριος σκοπὸς τῆς σημερινῆς οἰκουμενικῆς κίνησης.
Κατηγορεῖται ἀπὸ τοὺς ὁμόθρησκούς της πὼς εἶναι ἕνας δάκτυλος τῆς Ρώμης. Τὸ πῶς, ὡστόσο, ὁραματίζεται αὐτὴ τὴν ἑνότητα, μένει ἀκόμα νὰ καθοριστεῖ, ἀλλὰ εἶναι σαφὲς ἀπὸ τὰ μηνύματά της ὅτι βλέπει τὸν «Πέτρο», τὸν Πάπα, ὡς «πρῶτο» μεταξὺ ἀδελφῶν. Πάντως, τὸ κύριο μήνυμα τοῦ παρόντος τόμου εἶναι νὰ μεταφέρει στὸν ἀναγνώστη τὸ μήνυμα πὼς ὁ Θεὸς ἀγαπάει τὸν καθένα ἀπὸ μᾶς καὶ περιμένει μὲ ἀνοιχτὲς ἀγκάλες νὰ δε χθεῖ κάθε ἁμαρτωλὸ ποὺ μετανοεῖ. Πολλὰ γεγονότα τῆς πρόσφατης ἱστορίας γίνονται ἀντιληπτά, ὑπὸ τὸ φῶς τῆς Ἀποκάλυψης τοῦ Ἰωάννη, σὰν σημάδια γιὰ νὰ ὑπενθυμίσουν στὸν κόσμο νὰ ἐπανεξετάσει τὴ σχέση του μὲ τὸν Θεό, ὁ Ὁποῖος, ἂν καὶ ἡ οὐσία Του εἶναι Ἀγάπη, εἶναι συγχρόνως καὶ δίκαιος καὶ μπορεῖ καὶ νὰ τιμωρήσει.
Ἂν αὐτὸ τὸ βιβλίο εἶχε δημοσιευτεῖ νωρίτερα, μετὰ τὶς ἀπαντήσεις τῆς Βασούλας στὰ ἐρωτήματα ποὺ τῆς ἔθεσε τὸ Συμβούλιο γιὰ τὸ Δόγμα τῆς Πίστεως, ἴσως ἡ ἀπόφαση νὰ γίνει ἀποδεκτή, ἐκείνη καὶ τὰ μηνύματά της, νὰ εἶχε ἀφεθεῖ στὴν κρίση τῶν τοπικῶν ἐπισκόπων καὶ ἱερέων τῆς κάθε ἐνορίας”».
Ορθόδοξος Τύπος, α.φ. 2019, 18 Απριλίου 2014
Δείτε σχετικά:
-Ι.Μ. Πειραιώς, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ
-Ιστολόγιο Κατάνυξις "Σας θερμοπαρακαλούμε Μακαριότατε Πατριάρχα Αλεξανδρείας"


http://katanixis.blogspot.gr/2014/04/blog-post_7285.html

Αναρτήθηκε από Κατάνυξις Ιστολόγιο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου